پروپوزال تاثیر آرم های تجاری بر تعهد مشتریان
دانلود برنامه ها، نرم افزارها، فایل فلش، رام اندرویدی، پایان نامه، مقالات علمی دانشگاهی، مقالات ترجمه شده
پروپوزال تاثیر آرم های تجاری بر تعهد مشتریان
چهار شنبه 15 دی 1395 ساعت 11:1 | نوشته ‌شده به دست بارانستار | ( )
پروپوزال تاثیر آرم های تجاری بر تعهد مشتریان

آیا آرم های تجاری (لوگو برند) بر بر تعهد مشتریان و عملكرد شركت تاثیر مثبت و مستقیم دارد؟

دانلود پروپوزال تاثیر آرم های تجاری بر تعهد مشتریان

پروپوزال تاثیر آرم های تجاری (لوگو برند) بر تعهد مشتریان
تاثیر آرم های تجاری بر تعهد مشتریان و عملكرد شركت
تاثیر آرم های تجاری بر تعهد مشتریان
پروپوزال تاثیر آرم های تجاری بر تعهد مشتریان
پروپوزال تعهد مشتریان
پروپوزال آرم های تجاری شركت
پروپوزال عملكرد شركت
عملكرد شركت
تاثیر لوگو بر تعهد مشتریان
دسته بندی حسابداری
فرمت فایل docx
حجم فایل 123 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 30

پروپوزال تاثیر آرم های تجاری بر تعهد مشتریان

پروپوزال بررسی تاثیر آرم های تجاری (لوگو برند) بر تعهد مشتریان و عملكرد شركت

 

هرگونه استفاده برای نمره و یا ارائه مستقیم به استاد مورد تایید ما نمی باشد و شرعا و اخلاقا کار درستی نمی باشد لطفا از این پروژه برای آموزش و نمونه تحقیق استفاده شود.

این فایل توسط گروه مهندسین برتر(فایل یار) نگارش شده است و فروش بدون اجازه گروه شرعا حرام و قابل پیگیری حقوقی می باشد!

تاثیر آرم های تجاری بر تعهد مشتریان

بیان مسأله

یکی از با ارزشترین داراییهای هر شرکت آرم های تجاری (لوگو برند) آن شرکت میباشد هرچه آرم های تجاری (لوگو برند) درذهن مصرف کنندگان بیشتر باشد، شرکت میتواند درسایه آن منافع بیشتری را از مصرف کنندگان کسب کند. آرم های تجاری (لوگو برند) یکی از داراییهایی است که هم ارزش شرکت را حفظ میکند و هم تعهد مشتریان2 را به دنبال خواهد داشت. آرم های تجاری (لوگو برند) قولی است که تولیدکننده به مصرف کننده می دهد و شرکت را ملزم می کند تا در مورد تولیدات و سرویسی که ارائه می دهد صادق باشد. در دنیای رقابتی امروز که کالاها از نظر فیزیکی تمایز چندانی با یکدیگر ندارند یک آرم های تجاری (لوگو برند) معتبر  می تواند مزیت رقابتی چشمگیری ایجاد کند. در این شرایط چنانچه بتوانیم از اعتبار آرم های تجاری (لوگو برند) به بهترین شکل بهره ببریم می توانیم تعهد مشتریان را که تعیین کننده سود، در طولانی مدت است برای خود جلب نماییم. امروزه، تعهد مشتریان، کلید موفقیت تجاری محسوب می شود. باافزایش تعهد مشتریان سهم بازار ومیزان سوددهی بنگاه اقتصادی بالا می رود. درک بازار با برنامه ریزی واتخاذ استراتژیهای مناسب جهت وفادار کردن مشتریان و  افزایش نرخ تعهد آنها منافع بلند مدت برای بنگاه های اقتصادی به وجود می آورد. در سال‌های اخیر، تحقیقات صورت گرفته بر روی شناخت فاکتورهایی که در زمینه تعهد مشتریان مؤثر می‌باشد، گسترش یافته است. در اغلب موارد تعهد مشتریان برای موفقیت سازمان‌های کسب و کار حیاتی می‌باشد چرا که معمولاً جذب مشتریان جدید گران‌تر از حفظ مشتریان موجود می‌باشد .

در اکثر تحقیقات صورت گرفته به وسیله‌ی بسیاری از  نویسندگان پیشنهاد شده است تا مشتریان وفادار به عنوان یک دارائی رقابتی حفظ شوند. بسیاری از پژوهشگران بازاریابی بر نقش حیاتی میان‌فردی بین مشتری و فروشنده در رضایت مؤثر مشتری، ایجاد نگرش‌های مطلوب به برند و تقویت پیوند میان مشتریان و برند تأکید می‌کنند تعهد مشتریان، کلید موفقیت تجاری قلمداد می‌شود .مشتریان وفادار اهمیت بسیاری یافته‌اند با 5 درصد افزایش در تعهد مشتریان، سود به میزان 25 تا 85  افزایش می‌یابد که به این نرخ هزینه تعهد گفته می‌شود. موضوع تعهد مشتری به یک محصول یا آرم های تجاری (لوگو برند) خاص حائز اهمیت فراوانی است، چرا که می توان گفت با اهمیت ترین دارایی بسیاری از شرکتها مشتریان وفادار آنها می باشند. تحقیقات تجربی نشان می دهد که هزینه جذب یک مشتری جدید 25 تا 400 درصد بیشتر از هزینه های حفظ مشتریان فعلی است. بنابراین با افزودن 5 درصد به هزینه های مربوط به حفظ مشتریان فعلی خود می توان تا 75 درصد به میزان سودآوری شرکت افزود. البته تجزیه و تحلیل مذکور بر این فرض استوار است که مشتریان فعلی سودآور باشند. یا به عبارت دیگر، ارزش چرخه حیات آنها (درآمدی تحقق یافته از محل خریداری آنها طی مدت زمانی که از شرکت خریداری می کنند منهای هزینه های لازم برای حفظ آنها) مثبت است. (هوروتیز3، 1380، ص98-97) ریچارد اولیور4، تعریف از تعهد را به این صورت مطرح کرده است «تعهد به یک تعهد قوی برای خرید مجدد محصول یا خدمت برتر در آینده اطلاق می‌شود، تا همان مارک یا محصول علی‌رغم تلاش‌های بازاریابی بالقوه رقبا و تأثیرات آنها، خریداری گردد (حیدر زاده،1387). تحقیق در مورد تعهد مشتریان به طور عمده‌ای بر روی تعهد در مورد محصول یا مارک تمرکز داشته است.  تعهد به آرم های تجاری (لوگو برند) هدف نهایی و غایی شرکتی است که دارای  محصول با آرم های تجاری (لوگو برند) ویژه است.(سبحانی،1385) ارزش برند در بر دارنده ی تمام عناصر شکل دهنده ی موجودیت برند می باشد. این مفهوم از طریق 6 سطح هرم هویت برند- شامل بعد فیزیکی، شخصیت، فرهنگ، ارتباطات، انعکاس مصرف کننده و ذهن گرایی مصرف کننده – به شرکت ها امکان تعیین معنا و مفهوم، پروژه و طراحی برندهایشان را می دهد..( Didier Louis, Cindy Lombart, 2010) بنابراین سوال اصلی این پژوهش آیا آرم های تجاری (لوگو برند) بر بر تعهد مشتریان و عملكرد شركت تاثیر مثبت و مستقیم دارد؟

فرضیه اصلی:

آرم های تجاری (لوگو برند) بر بر تعهد مشتریان و عملكرد شركت تاثیر مثبت و مستقیم دارد.

فرضیه فرعی:

آرم های تجاری (لوگو برند) بر تعهد مشتریان و عملكرد شركت تاثیر مثبت و مستقیم دارد.

اعتماد به آرم های تجاری (لوگو برند) بر  تعهد مشتریان و عملكرد شركت تاثیر مثبت و مستقیم دارد.

رضایتمندی مشتریان بر تعهد مشتریان و عملكرد شركت تاثیر مثبت و مستقیم دارد.

تشریح مدل تحقیق

همانطوری که بیان شد ،متغییرهای زیادی در تعهد مشتری به آرم های تجاری (لوگو برند) نقش دارنداز جمله کیفیت، ارزش برند، آگاهی از برند، انجام تعهدات ، آرم های تجاری (لوگو برند)  و..... اما به نظر میرسد ، متغیر دیگری نیز می تواند در این میان نقش داشته باشد که آن مجموعه ای از وابسته ها است یعنی وابسته ها مبنایی را بر ای تصمیم خرید ایجاد     می کنند.وابسته ها ازراه های زیر می توانند ارزش ایجا د کنند: پردازش/ بازیابی اطلاعات و تمایز، دلایلی برای خریدن آرم های تجاری (لوگو برند) و ایجاد نگرش و احساس مثبت ، پایه ای بر ای گسترش دامنه آرم های تجاری (لوگو برند) هستند وابسته های قوی می تواند پایه ای برای گسترش دامنه آرم های تجاری (لوگو برند) شود. در این میان می توان از اندازه مشتری استفاده کرد. برای بسیاری از نام و نشا ن های تجاری اندازه پایگاه مشتری یک جنبه کلیدی ارزش ویژ ه‌ی آن است .تعداد مشتریان مهم است ، زیرا صرفه جویی ناشی از مقیاس راایجاد می کند. برای هر تجارتی کسب مشتریان جدید بسیار گران تمام    می شود و البته نگهداری مشتریان موجود نیز نسبتاً هزینه بر است.اما مشتریان موجود وسیله ای برای تبلیغ آرم های تجاری (لوگو برند) و اطمینان دادن به مشتریان جدید هستند.ارزش پایگاه مشتری بستگی به سطح تعهد و اندازه پایگاه دارد.در حال حاضر بسیاری از خریدها بدونه برنامه ریزی قبلی و به صورت آنی انجام می شود و تمایل خریداران و مشتریان از نظر شکل ظاهری و دادن خدمات پس از فروش  روز به روز افزایش می یابد.بنابراین این امر می تواند درمقابل رقبا یک مزیت رقابتی ایجاد کند

مقاله نقش آرم و لوگو های تجاری

فهرست مطالب پروپوزال

بیان مسئاله

اهمیت و ضرورت تحقیق

مرور ادبیات

جنبه جدید بودن و نوآوری در تحقیق

اهداف تحقیق

سوالات

فرضیه ها

تعاریف

روش تحقیق

متغیرهای مورد بررسی

شرح کامل روش (میدانی، كتابخانه ‏ای) و ابزار

جامعه و نمونه آماری

روش‌ها و ابزار تجزیه و تحلیل داده‏ها

 

دانلود پروپوزال تاثیر آرم های تجاری بر تعهد مشتریان


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوعات مرتبط: پایان نامه ها


 
موضوعات
نویسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان فروشگاه ساینس فایل و آدرس scincefile.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





دیگر موارد

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 2832
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1